Választalan

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > pandora > 105

Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...
Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt?

pandora blogja


Krampuszok
Még az elején, a kezdeti szárnypróbálgatásaim alatt itt, egy éjjel privire hívott valaki. Pimasz volt, érdeklődő, kritikus, és lendületes. 12 órán át cseteltünk. Aztán heteken át minden nap... Még nem jött el a találkozás ideje, de a mindennapi hosszú beszélgetésekkel próbált visszatartani másoktól... Egyszer azt mondta:

- Összekoszolnak a krampuszok.

Rég nevettem akkorát! :D Krampusz alatt mindenkit értett, aki nem ő.
Soha még ilyen érdekes embert nem ismertem...hosszú és bonyolult, se-veled-se-nélküled történet lett, utazás egy hullámvasúton. Amióta itt vagyok, párszor megfordult velem a világ. 
Már nincs itt, de visszavonhatatlanul elindított egy úton, ahol megismerkedhetek egy bővebb önmagammal.

Történetek és gondolatok rólam, néha róla, néha a krampuszokról, néha meg bármi másról. ;)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »
Választalan
#105 2023-12-14 18:19:28
A legtöbbet hallott méltatlankodás errefelé, hogy miért hagyják a nők válasz nélkül a leveleket.
Nohát, részemről szeretnék egy választ adni erre a kérdésre.
Ehhez (természetesen a feladó megnevezése nélkül) megmutatom a hozzám csak az elmúlt 4 napban érkező levelek "krémjét". (Krémje ez esetben azt jelenti, hogy ezek még nem is azok, amik pusztán 1-2 obszcén szót tartalmaznak, hanem már levélnek nevezhetők.)

"Szia!
Csinos és vonzó vagy!
Diszkrét szexkapcsolat?
Alkalmanként pár kellemes óra együtlét, egymás kényeztetése"

"szia,hivsz chattelni?, irj légyszi"

"Szia [...] vagyok 185cm sportos mosolygos :) szabad ismerkedni :) gyonyoru alakod van"

"Kedves Pandora, nagyon szívesen meg ismernélek roppant szimpatikus vagy:)"

"Igazan vonzo es szexi Kegyed!
Van kedved ismerkedni?"

"szia lenne kedved ismerkedni?"

"Szia! Nem tudsz jönni gmailre chatelni? szeretnék veled kicsit csevegni..."

"Szia [...] vagyok van kedved beszélgetni ismerkedni?"

"Bp, 187/82/41 Barátság extrával érdekel. Írj [...]"

Hogy más nők miért nem válaszolnak, arról nem tudok nyilatkozni, de itt egységesen válaszolok az összesre.

Kedves Mindenki aki írt nekem valami hasonlót!

Azért nem válaszolok, mert először is, aki nem olvasta végig az adatlapom, az nem érdemel választ. És szemlátomást nem olvastátok.
Mert ha olvastátok volna, akkor nem írtatok volna ilyeneket.

Ha pedig valaki ismerkedni szeretne, akkor ismerkedjen. Ezek a levelek nem ismerkednek! Az ismerkedős levél úgy néz ki, hogy: 
1. az illető ír magáról (nem a farka méretéről, hanem magáról!)
2. arcképet csatol (nem a farka az arca!)
3. leírja, hogy az én adatlapom tartalma mennyiben közös az ő elképzeléseivel.

A 3-as számú sajnos még a normálisabb levelekből is kimarad.

Én speciel ezt nevezem ismerkedésnek, és nem azt, hogy megkérdezi valaki hogy a másik akar-e ismerkedni. Bakker azért van itt mert akar! De nem bárkivel és bárhogy.
Az életben sem fordul elő, hogy valaki odavet 2 szót, és az elég. Válaszra sem fogják méltatni, csak odébb mennek. 
Ez a neten sincs másképp.


63 hozzászólás |

Hozzászólások

pandora#105#63 2024-02-12 06:21:33
#chickcheck: 
Nohát, most újat mondtál. :o  Eddig a maximum az volt, amiről hallottam, hogy Ráckevén a kinti medence magányában történt ez meg az...de a szaunában tuti hogy semmi. Ez is csak addig, míg egy gyerekekkel ott nyaraló nem tett panaszt, utána őröket állítottak a medencék mellé.
Ahogy Szentendrén, Magyarhertelenden, Bükkfürdőn, Gyulán, Kerekdombon, Ballószögön, vagy Budapesten a Szauna Bearlangban, Naturistlandban, vagy a Mandalában sincs ilyesmi! A felsorolt helyek kivétel nélkül CSAK szaunázásra és wellnessre használatosak. Tavaly kint voltam Berényben a naturista strandon a szaunafesztiválon is, ott sem láttam ilyesmit, ellenben jobbnál jobb, igényes szaunaszeánszokat igen. <3 (Idén is megyek.)

Persze a legtöbb swingerklubban van szauna, de az nem szaunázásra való, nemigen szoktak benne szaunaprogramokat tartani, szerintem fel sem fűtik, kicsi, és medence sem tartozik hozzá. :D Azt nem nevezném wellnessznek. Nem is ezért mennek oda. :D 

Miheztartás végett, szerintem ha valahol szaunamester tart programot, ott én még nem láttam swingerezést.
chickcheck#105#62 2024-02-11 13:48:43
#pandora: 

Na, viccet félretéve, egy kérdés: azt hallottam, hogy több naturista szauna valójában ilyen fél-swinger esemény. Erről tudsz valamit? Van olyan szauna is, ami *tényleg* csak szauna és semmi más? Nincs valahol egy lista, hogy melyik milyen típusú? Csak a miheztartás végett ;-)
pandora#105#61 2024-02-10 19:43:55
#chickcheck: 
Jah, így is lehet mondani  :D  :vigyor: 
chickcheck#105#60 2024-02-01 14:37:49
#pandora: 
Gondolod, hogy nem merek bemenni egy szaunába? :napersze:
Nem lehet, hogy nem *akarok*? :-P 
pandora#105#59 2024-01-27 06:09:50
#chickcheck: 

Persze. Van sauna&roll is! :D  :D  :D 
Bátraknak persze... :napersze: Talán ezért nem ismered. :vigyor: 

chickcheck#105#58 2024-01-25 11:26:37
#pandora: 

Nem csak a fuck&roll van a világon! :-D 
pandora#105#57 2024-01-23 22:48:47
#aleksandros: 
Egy ideje nem követem, ja. :D  :D  :D 
aleksandros#105#56 2024-01-23 20:51:43
#pandora: Ja naprakészek.  :o Vagy 20 éves zene. :D 
pandora#105#55 2024-01-22 21:45:02
#aleksandros: 
Hogy ti milyen naprakészek vagytok!  :D 
Én beírtam a googleba hogy eszik vagy isszák, de csak az országot mutatta (de ott le is ragadtam, hát ide el kell egyszer menni  :o )...
A szaunafelöntések zenedivatját ismerem csak. :D 
aleksandros#105#54 2024-01-22 15:30:24
#chickcheck: Ó bakker most látom a Zanzibár-szerű idézetet. Pont előtte tettem fel egy dalt tőlük. :D 
chickcheck#105#53 2024-01-14 20:23:23
#pandora: 

"medencéről szó sem volt,
ilyenekről nem dalolt a Hold,
de ha mégis megtettük volna,
minden, minden csak síírna" 
(Zanzibár nyomán)
:-P :-D
pandora#105#52 2024-01-14 20:00:14
#chickcheck: 
 :D  :D  :D 
Nézd meg a fürdőszobában, a mosdó fölött  ;)  :* 
chickcheck#105#51 2024-01-13 11:42:31
#pandora: 

Ki volt az a megátalkodott? :-O 
pandora#105#50 2024-01-11 21:03:04
#chickcheck: 
Azzal sem szabad, aki az alkoholra fogja, hogy fél a csillagos ég alatt egy medencében meztelenül fürdőzni. ;)  :* 
chickcheck#105#49 2024-01-01 16:46:22
#arturherzog: 

Aki nem tud vagy akar alkohol nélkül ismerkedni, azzal nem is szabad, szerintem.
arturherzog#105#48 2023-12-29 22:14:24
#pandora: 
De mit csináljon az a szerencsétlen, aki nem iszik alkoholt? Én ebbe a -kishazánkban legalabbis-, kis csoportba tartozom.
Lemenő nap fényében kólat inni hat nem tu... Azt hiszem az illúzióromboló a megfelelő szó rá. Legalabbis egyszer megkaptam már :-)
Szóval marad a séta, cukrászda, vagy kávézó...
pandora#105#47 2023-12-23 19:11:16
#chickcheck: 
Na ugye. Jó az a Martini! Szegény kávé már megint alul maradt.
Sebaj, alul sem olyan rossz. :D  :P 
chickcheck#105#46 2023-12-23 13:17:47
#pandora: 

Ugye medve azért nincs? Vagy egy kis szigorlat-beugróként a férfinak bizonyítani kell rátermettségét azzal, hogy tetemre hívja? :)
Hogy kinek a tetemére, az más kérdés :-D
Szerencsés esetben mindenesetre lehet %utólag% inni a medve bőrére (a nagy ijedtségre inkább mégis Martinit) :-D 
pandora#105#45 2023-12-23 11:59:04
#chickcheck: 
Végülis, ha lecseréljük a Martinit kávéra, akkor simán lehet jót kávézni, Ráckevén a kinti medencében, csikorgó hidegben a csillagos ég alatt, a meleg vízben, meztelenül.  ;) 
Az már egy egész normális kávézás.  :D 
pandora#105#44 2023-12-23 11:56:49
#aleksandros: 
Akit már ismerek, az kivétel a kávétilalom alól, mert van miről beszélnünk. :D  :* 
aleksandros#105#43 2023-12-23 07:30:48
#pandora: Ha emlékeim nem csalnak (öregszem) többször tíz percek voltak azok a kávék még amikor kevés időm volt is. ;) 
chickcheck#105#42 2023-12-22 22:44:57
#pandora: 

Hát van mindenből teszkó gazdaságos is meg minőség is.
A körítés szerintem majdnem mindegy, ha a két résztvevő belefeledkezik egymásba. Ha meg nem, akkor meg totálisan mindegy.
Ezért nem is értem ezeket az elvárásokat, hogy séta vagy éttermi vacsora, szódavíz vagy whiskey, stb., amiket egyesek támasztanak. Egymásra kéne figyelni, nem arra, hogy ki mit villant.
Főleg első találkozáskor. A jó (vagy a rossz) benyomásokat a felek keltik, nem a körülmények.

De azért:

2. nem, bár vannak olyan kávézók-teázók, ahol szeparék vannak.
Ezen kívül legutóbb a 10 méterről kötekedő bebaszott faszkalapot inkább lecseréltem volna egy normális, 2 méterre ülő emberre

3. a borozás is lehet 10 perces, attól függ, ki mennyire függ :-D

4. lásd 2. pont, nemcsak fapadosan, plázában lehet kávézni. De a határ a csillagos ég. Vagy a sárga föld :) 

Kérjük a fényképes bizonyítékot, Ráckeve, Martini (lehet Martina is :) ), csillagos ég, meztelenség :-)
pandora#105#41 2023-12-22 19:27:28
#chickcheck: 
Nem-nem, számtalan különbség van, legalábbis számomra.
1. nincs kötöttség, felszolgáló, házirend, dohányzási tilalom
2. nem ülnek fél méterre mások
3. a kávé 10 perces dolog, a borozás hosszabb
4. nem egy forgalmas bevásárlóközpont hanem a csillagos ég
A környezet és a feeling pedig közös élmény. (A bevásárlóközpont esetében is, de az a környezet azért nem egy hűde élmény :D)
Persze ez mind szubjektív, az igaz. :vigyor: 

És ami még ennél is jobb, az a ráckevei kinti medence, hófödte parttal, csikorgó hideggel, egy pohár Martinivel, és csillagos éggel, meztelenül.  :pirul: 
pandora#105#40 2023-12-22 19:23:56
#arturherzog: 
Ghostolásról már vagy 3 posztot írtam, de lehet hogy 4-et, bonyolult dolog, és sok oka lehet.
Van a youtubon egy videó Bihari Vikitől, ahol röviden megfogalmazza, mennyire fontos hogy miért: végülis tökmindegy. :D Nem a te embered volt, ennyi.

arturherzog#105#39 2023-12-22 18:08:11
#pandora: 
Nem erőltettem. Másfél hónap után meg mertem kérdezni (!) hogy telefonon beszélünk-e. Ha ez erőltetés... :napersze:
De abban igazad van hogy fél év csetelés után sem lett volna belőle semmi sem, vagyis én is így gondolom.
A szó nélküli eltűnés pedig szerintem - ohh milyen asszertivan fogalmazok-, nem szokás hanem jellemhiba. Gondolom alacsony EQ-ból fakadó... De ez is csak vélemény.
chickcheck#105#38 2023-12-22 17:53:58
#pandora: 

Az tényleg nem, de

"A kávézással az a bajom, hogy a kávé nem elég érdekes program, *nem közös élmény*, és (számomra) nem inspiráló."

csak annyira érdekes program és közös élmény, mint a kávézás :)
Az kétségtelen, hogy a bor jobban inspirál :D
pandora#105#37 2023-12-22 12:04:39
#chickcheck: 
Nohát, egy piknik borral az éjszakai vízparton azért csak nem ugyanaz mint a kávézás a plázában?! :o  :o  :o 
pandora#105#36 2023-12-22 12:02:33
#arturherzog: 
Csak tippelek, mert nyilván mindenki más, de szerintem azért ghostolt a hölgy, mert erőltetted a találkozót, ő pedig még nem érezte azt, hogy találkozni akar. Ha nem érik be a kíváncsiság a másik felé, akkor nincs értelme a találkozónak.
Ezért nagyon fontos, hogy a csetelés, levelezés alatt milyen a kommunikáció.
Az mondjuk nem szép dolog akkor sem, ha valaki szó nélkül tűnik el, viszont a kimenetelt tekintve ugyanaz. Nem lett volna belőle semmi. :(
chickcheck#105#35 2023-12-21 22:33:56
#pandora: 

A borozással bezzeg nem volt bajod, csak a kávézással? :D 
chickcheck#105#34 2023-12-21 22:32:10
#pandora: 

Aaaazt tudom. Hogy te kitartó vagy. Kitartóan keresed a kazalban a tűket. Meg szurkálod is, ha kell :D :P (bocs)
arturherzog#105#33 2023-12-21 19:09:22
#pandora: 
Megnéztem a fotód, már korabban. :-)))
Te messze vagy a szaraz kórótól.
Nem a másfél hónapos csetelést nem értettem és nem értem most sem, hanem azt hogy mi lehetett az az ok amiért egy ilyen kérést azzal zárt le hogy eltűnt, vagy mai divatos kifejezéssel ghostolt.
Ha nem akar velem beszélni mondja meg hogy nem. Ha neaggyisten egy bővített mondatban elmagyarázza hogy miért akkor ezzel nincs -sincs- semmi bajom.
Ami meg a nők külsejét illeti. Nem az fogott meg eddig egyik ellenkező neműben sem. Hanem valami aprósag. Másodiknak pedig a feneke :-DDDD
Ui. : tudok helyesen írni ékezetekkel de telón nem tudom gyorsabbra állítani a billentyűzetet....
pandora#105#32 2023-12-21 18:58:29
#arturherzog: 
Akkor (ha megnézed a fotóm, vicces) üdv a száraz kórók képviselőitől. :D
Végülis értékelem az őszinteséget, sértődős sem vagyok. :vigyor: 

Eszembe jutott a másfél hónapos csetelésedről egy olyan valaki, akivel immár 10 éve szinte napi szintű az ismeretség, több mint egy évig cseteltünk. Míg éppen a repülőtérre készültem, és benéztem az időpontot, eléggé késésben voltam. Akkor írta, hogy gyors kocsija van, odaérünk. :D Tényleg odaértünk. Addigra már úgy éreztem, mindig is ismertem. Szóval kivételek mindig vannak.

Egy másik eset pedig, ahol a pasi a jó istenért nem akart személyesen találkozni, csak írogatni. Aztán ezt eljátszotta a második alkalommal is. :D  :D  :D 

Kivételek aztán mindig vannak.
Abban én is egyetértek, hogy a külsőnél sokkal fontosabb, hogy hogyan viselkedik, hogyan áll a világhoz, milyen természetű, milyen stílusú, milyen intelligens (iq és eq terén is). Bár száraz kórónak nem szoktam nevezni senkit, de nyilván nekem is van típus, amelyik jobban vagy kevésbé jobban tetszik. :D

arturherzog#105#31 2023-12-21 18:56:35
#pandora: 
Introvertált vagyok, abból is a néha szélsőségesen introvertált típus, de engem pont az feszélyez ha még jelen van 50 másik ember és neaggyisten valaki irant érdeklődöm és dumálnék vele. 
Szerintem kicsit összekevered az introvertalt és a félénk típusokat.
De erre írtam hogy mindenki más.
Ha meg nem jövünk be egymasnak mert két értelmes mondatot mem tudunk valtani az is kiderül, kb 15 perc alatt.
arturherzog#105#30 2023-12-21 18:49:38
#pandora:
A külső nem minden, sőt! Nagyon sőt! 
Értem és tudom hogy manapság a nők felé az az általanos társadalmi elvarás (amit egyébként meggyőződésem hogy nem a férfiak generalnak), hogy karcsú magas sportos lapos hasú szőke hosszú hajú legyen.
Egy kollegám kissé gonosz módon lófejű száraz kórónak hívja ezt a típust. Nem szokasom így megnyilatkozni de szamomra sem nőiesek.
Sokkal jobban értékelem ha valakivel tudok jókat dumalni legyen nagyszajú (a nagyszajú nőket nagyon bírom... :-)) ), és ha már külső legyen nagy feneke. :pirul:
pandora#105#29 2023-12-21 18:46:18
#arturherzog: 
Olyan helyre én sem vágyom, ahol üvölt a zene. Eddig ahova a csoportom tagjait hívtam, az strand volt, wellness, szauna, kirándulás. Nem üvöltő zenében kellett beszélgetni, és volt mód négyszemközti eszmecserére.
A kávézással az a bajom, hogy a kávé nem elég érdekes program, nem közös élmény, és (számomra) nem inspiráló. 
Ha végiggondolom azokat, akiket innen ismerek, hogy ha először egy egymást fixírozó kávézáson találkoztunk volna, vajon tartanánk-e kapcsolatot...és a válaszom sokaknál nem. Aki introvertált, az semmit a világon nem fog tudni kezdeni egy ilyen kávézáson, vizsgán vagy állásinterjún érzi magát és legfeljebb kínosan feszeng. Én nem az vagyok, de láttam elég ilyen szitut hogy ne vágyjak rá.
Persze biztosan vannak kivételek, ilyen például a szerelem első látásra, ami végülis kb minden ezredik randin bekövetkezhet. Aki mer az nyer, hajrá.  :D 
pandora#105#28 2023-12-21 18:37:54
#chickcheck: 
A soriadból az következik, hogy nem létezhet olyan, aki normális lelkületű, de mégis szexuálisan nyitott, nem "szemforgató hamis pap". :D
Én nem vagyok ilyen pesszimista. :napersze:  :D 

arturherzog#105#27 2023-12-21 18:37:00
#pandora: 
Erre viszont én tudom azt mondani hogy nem tömegprogramra vágyom.
És igen nekem egy első találkozas nem valami 50 fős privat rendezvény, mert ott kb annyira lehet értelmesen beszélgetni mint anno egy discoban ahol 150 db hangerővel ordított a zene még a hangfalaktól legtávolabbi részén is a helynek. 
Szóval igen én első talalkozaskor egy sétara vagy kavézóra gondolok, mert ott lehet kvázi zavartalanul beszélgetni. 
De mindenki más. Azt megértem hogy nem valami istenhata mögötti helyre szeretnél menni mert a másik lehet baltás gyilkos és hasfelmetsző hibrid. Bár az igazi pszichopaták eleinte nagyon megnyerőek....
Volt már mindenféle tapasztalatom azzal hogy az ellenkező neműek hogyan vagy inkább hogyan nem ismerkednek. Ebből a kedvencem az volt akit másfél hónap (!!) csetelés és levelezés utan megkértem hogy legalább beszéljünk telefonon pár percet. Kaptam egy semmitmondó valaszt utana pedig többé nem valszolt. :-))) mintha azt írtam volna hogy na dugjunk holnap. 
Volt teljesen normalis is aki megírta par nap utan hogy bocsi de nem téged kereslek. Korrekt. Felnőtt. És látszik hogy magas az EQ-ja is. Ritka.
pandora#105#26 2023-12-21 18:32:08
#kedves-pasi48: 
Szerintem azért nincs értelme a kérdést feltenni (még a levél végén sem), hogy az illető akar-e ismerkedni, mert azért van itt mert akar. Az egyetlen kérdés ami valid, hogy *veled* akar-e.
Ezt pedig azért felesleges feltenni, mert nem tud rá válaszolni (ezért nem is fog). Egy levél alapján ezt nem lehet eldönteni. És ha azt mondja igen, akkor mi van? Lehet hogy a következő levélben olyasmi lesz, ami miatt már nem akar. Erre számtalan példa van. Ha azt írtam, igen, akarok, akkor az volt a következő levélben, hogy akkor kérdezzek.
Mivel nem vagyok vallatótiszt, erre már nem válaszoltam. Eleinte még azt írtam, mesélj magadról. Erre jött egy részletes leírás csupa szexuális dologról. 
Azt is leteszteltem, ha kérdezek. (mi a valódi neved, mivel foglalkozol, hol laksz, mit csinálsz a szabadidődben)
Erre pedig általában azt kaptam, hogy ennek mi köze a szexpartnerséghez. Jah...a kupi máshol van, ott nem kérdeznek (bár a pénzt ott is kell villantani). :D Ingyenkupi meg sehol sincs.

Vagyis alapból akar az ember ismerkedni, amíg valami miatt elmegy a kedve tőle.
Nekem pont ettől a kérdéstől szokott, mert utána sose megy jó irányba semmi, illetve le van tesztelve minden irány, és azok nem jók. :(

Ezzel szemben, aki eddig eljött szaunázni, mindig nagyon inspiráló, kellemes beszélgetés és program volt. Ott meg soha nem ment rossz irányba. Ezért maradtam annál.
chickcheck#105#25 2023-12-21 11:42:56
#kedves-pasi48: 

"Reagálok arra is, hogy ez elvileg nem egy társkereső. Hát mi a fene lenne, ha nem az?! Hát nem arról van szó, hogy társat, akár egyet, akár többet keresel egy elfoglaltsághoz, amit ugyan lehet egyedül is csinálni, de egy "társsal" mégiscsak élményekben gazdagabb lesz"

Ez csak játék a betűkkel. Most azt boncolgatod, hogy mit értsünk "társ" alatt, nyilván van osztálytárs, sporttárs, munkatárs, élettárs, ÉLET-társ, és persze, van szextárs is. Meg szextáns is. :-D
Az én kedvencem a "cinkostárs". Ez szerintem egy átfogó kifejezés arra, amit én keresek. Aki hallja, adja át :) Aki nem érti, azzal meg nincs dolgom.
chickcheck#105#24 2023-12-21 10:46:04
#pandora: 

Nem erre gondoltam. Hanem amit arra írt, hogy Mr Tökéletest nem itt keresi. Erre írtam neki, hogy úgy tűnik máshol sem találta meg, ha itt keres khm...kikapcsolódást a férje mellett.

"Aki ebben az abszurd viszonylatban, ahol extrém is lehet, mégis normális ember marad, az nagy valószínűséggel tényleg az."

Na, hát igen, az elgondolás jó. 
Úgy tűnik, hogy aki egyébként "normális" lenne, az nem jön ide, aki meg szexuálisan nyitott, életszerű, de minimum nem "szemforgató hamis pap(nő)", az meg a "normális" társkeresőn nincs, és azokat keressük, akik mindkét helyen kivételek.

Ezért tűnik üresnek a szénakazal :-)
kedves-pasi48#105#23 2023-12-21 10:36:43
 Igazad van abban "pandora", hogy az ún. normális társkeresőn is nagyjából ugyanezekkel az emberekkel (kiegészítve azzal, hogy ez inkább a férfiak esetében áll fenn) lehet találkozni. ÉS, bár ez is csak feltételezés részemről, mindkét helyen hasonlóan viselkednek, kommunikálnak. Ebből viszont egy dolog biztosan kiderül, hogy nem az adott platform határozza meg, hogy ki, hogyan viselkedik, hanem, hogy az illető mire van predesztinálva. Ideig-óráig lehet más szerepbe bújni, de eljön az idő, amikor lehull a lepel és megutatkozik a valós ő. Azzal is egyetértek, hogy ez itt sokkal gyorsabban válik világossá azáltal, hogy már az ismerkedés első lépéseinél az emberek nagy többsége itt nem akar, nem tud másnak látszani, mint ami. Az elős mondatból kiderül, hogy ki van a másik oldalon. Erre itt a naplóban több példát is bemutattál. 

 Reagálok arra is, hogy ez elvileg nem egy társkereső. Hát mi a fene lenne, ha nem az?! Hát nem arról van szó, hogy társat, akár egyet, akár többet keresel egy elfoglaltsághoz, amit ugyan lehet egyedül is csinálni, de egy "társsal" mégiscsak élményekben gazdagabb lesz  :D .

  Ami - és ez egy gyakran felmerülő kérdés - pedig azt a kérdést illeti, hogy miért írják egyesek, hogy akarsz-e ismerkedni (én ezt mindig megteszem), azt tudom mondani, hogy való világban ezt így, ebben a formában nem kérdezed meg, mert ennek kiderítésére vaak sokkal kifinomúltabb lehetőségek. Itt azonban, legalábbis szerintem, igenis van létjogosultsága, mintegy felajánlva ezzel a másikan azt a lehetőséget, hogy azt írja, hogy köszönöm, nem szeretnék veled ismerkedni.
Persze, hogy azért ne értsetek félre, én soha nem ezzel kezdek. Normális, a másik fél adatlaján olvasottakra reagáló, saját magamról is szóló levél végén teszem fel a kérdést. Ezáltal azért jobban megalapozom a másik fél ezen irányú kérdésemre vonatkozó válaszát. DE azért így is elég gyakori, hogy nem jön válasz  :D  :D  :D  :D . Nem, ez nem panaszkodás, síránkozás részemről, csak a témához tettem hozzá a személyes tapasztalataimat.

Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett!!!!   :/  :/  :D  :D  
pandora#105#22 2023-12-21 02:38:12
#chickcheck: 
Nem ezt mondta, hanem azt, hogy a férfi keres, a nő választ. Azért vannak itt a nők, mert választani akarnak.
Hogy mire, azt minden nő maga dönti el. De szerintem a legkevesebben az alkalmi szexet jelölnének meg indítékképpen.

A kvázi normál társkeresőkön is nagyjából ugyanezek az emberek vannak, csak hazudnak. Talán pont ezért tetszik nekem ez a platform jobban, mert itt hamarabb kibukik az, amit biztosan nem keresek. Aki ebben az abszurd viszonylatban, ahol extrém is lehet, mégis normális ember marad, az nagy valószínűséggel tényleg az. :vigyor: 

chickcheck#105#21 2023-12-21 00:12:50
#pandora: 

De ez papíron nem egy társkereső. Bimbódzó Blondie is megmondta. :-D
pandora#105#20 2023-12-20 21:50:04
#chickcheck: 
Az általad prezentált arányokból az látszik csupán, hogy *alkalmi szexet* tízszer annyi férfi akar, mint nő.
Szerintem ez evidens!
De ez irreális kívánság.
Viszont ha társkeresésről, vagy egyáltalán, valamiféle kapcsolatról beszélünk, akkor ezek az arányok kb megfordulnak.
pandora#105#19 2023-12-20 21:46:50
#arturherzog: 
A mindenki ügyében nehezen tudok nyilatkozni. Aki velem találkozni akar, annak erre minden lehetősége megvan. Rendszeresen szoktam hívni a csoportom tagjait programokra. Körülbelül 10-15-en éltek a lehetőséggel.
Direkt randikon, órákra bérelt lakásokban, kietlen helyre parkolt kocsikban nem találkozom senkivel, ahogy utcai sétán vagy kávézáson sem. Egy normális program viszont keveseknek éri meg. Akkor vajon ki az, aki valóban találkozni akar? :D
pandora#105#18 2023-12-20 21:41:33
#present-simple: 
Én is találtam külsőre tökéleteset, ráadásul pont itt. Róla szól a blognyitó szövegem. 
Az apróbetűs rész az volt, hogy a személyisége kissé...hm... problémás. Én is csodáltam mint egy szobrot. Jó volt nézni. :D És ennyi. Sok évem ráment. :napersze: 

chickcheck#105#17 2023-12-20 20:00:01
#blondie: 

"Tudom sokak számára meglepő, de a világ úgy lett berendezve, hogy a férfi keres, a nő pedig választ."

Senki számára nem meglepő, ezt mondjuk folyamatosan. Rövid távon (dugásra) mindig a nő választ. Még ha az ördög öreganyja is. Azon a szánalmas, de valóban evolúciós alapon, hogy ilyen nagy a kereslet a pinára.

"Miért akarna itt bárki olyasmit, amit máshol is megtalál?"
A "kívánós feleség"-szöveg a reglapodon azt sejteti, hogy máshol sem lett meg.

"Aki ismeretlenül megkérdőjelezi mások valódiságát, az mennyi esélyt hagyott magának a sikeres ismerkedésre? Semennyit?"

Ezt valami admintól kéne megkérdezni, hogy mik a tapasztalatok, mennyire alaptalan ez a csúnya feltételezés. *Pandora* nem hívsz meg egyet nyilatkozni? :)



chickcheck#105#16 2023-12-20 19:45:11
!kep:https://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/e/USRf_e12f49c/547c1c4758bd.png
#pandora: 

Szó sem volt savanyú szőlőről.

És nem általánosítás, közismert tények. Ha csak az itteni arányokat nézzük is :)

Tőled viszont nem vártam többet a csűrés-csavarásnál meg a csúsztatásnál :-P 

arturherzog#105#15 2023-12-20 13:06:17
Igen igazad van, így nem lehet ismerkedni. De az általad normális leveleknek nevezett irományok ugyanúgy válasz nélkül maradnak (tapasztalat). 
Miért? Nem igazán tudom nem is akarok észt osztani.
De azért gyanítom hogy nem mindenki akar itt valós emberekkel valóban találkozni.
blondie#105#14 2023-12-20 10:49:42
...na de mit írhatnék a nőnek a reglapjával kapcsolatban, amikor nincs rajta semmi információ.

Ezek szerint nem arról kellene írni. Abból a levél írójáról mi derül ki? Semmi?

...vajon tényleg nincs is komoly keresési, ismerkedési szándék a női adatlapok többsége mögött?

Nincs. Tudom sokak számára meglepő, de a világ úgy lett berendezve, hogy a férfi keres, a nő pedig választ.

...Mr Tökéletes

Miért akarna itt bárki olyasmit, amit máshol is megtalál?


...nincs is igazán valós női felhasználó ezen az oldalon.

Aki ismeretlenül megkérdőjelezi mások valódiságát, az mennyi esélyt hagyott magának a sikeres ismerkedésre? Semennyit?

present-simple#105#13 2023-12-20 01:55:17
#pandora: " A belső tulajdonságai nélkül egy férfinek baromi tökéletes külsővel kell rendelkeznie ahhoz, hogy az elég legyen (már akinek, nekem akkor sem elég).
Viszont simán képes vagyok dögösnek, vonzónak látni egy kevésbé jó külsejű férfit, ha megismertem." 
Hadd tegyem hozzá, hogy nem is kell tökéletesnek lenni. Ha olyan az orra íve, az ajka vonala, a szeme színe, vagy a körme, vagy akár csak egy kidudorodó ér a a karján, ami ellenállhatatlan vágyat ébreszt, akkor nyert ügye van. 
Egyszer randiztam Mr Tökéletessel. Az lett a vége, hogy az ölembe hajtott fejjel hanyatt feküdt egy padon, miközben simogattam a fejét, és arra gondoltam, hogyan lehet egy emberi lény ennyire tökéletes? De semmi mást nem éreztem. Megcsodáltam, mint egy szobrot.
pandora#105#12 2023-12-20 00:01:31
#chickcheck: 

A savanyú szőlős közhelyeknél azért tőled többet várnék. :sir: 

Méghogy a nők királylányként várják a kérőket, és kikukázzák, akiről lepattogzott a festék?! Milyen általánosítás, és rossz élmények miatti kiábrándultság ez???

És milyen túlkínálatról beszélsz? Hol van túlkínálat?
Abban, hogy ha csak megdugatni akarja magát egy nő, akkor ezren fognak rá jelentkezni? Igen, arra ezren jelentkeznek, de a franc sem akarja. Ha tárgyiasítani akarom a pasikat, akkor ott van egy felső kategóriás vibrátor, amivel sokkal kevesebb a probléma, és űberbiztosan teljesít! :D :D :D
Ha élő emberre vágyom, akkor a farka kevés lesz.
Túlkínálat pedig ebből a biovibrátorból van, és nem férfiből. 
Férfi alig van az oldalon, és az életben is. Túlkínálat semmiképp sincs!

Az öregedés című közhely pedig még gyengébb, ugyanis a férfiak is öregednek, pont ugyanannyira. Amelyik férfi pedig 50 fölött is a 20 évesekre izgul, annak szíve joga nagyot akarni és semmit sem fogni, aztán nyafogni. :D
Nem mindenki ilyen, mindenféle emberek vannak, és mindenkinek joga van a saját vágyaihoz. Aztán ha a realitással találkozik, akkor bingó, egyébként meg lehet mérgelődni. :D 
pandora#105#11 2023-12-19 23:45:46
#phoenix83: 
Szép sorjában. :D

Az első észrevételedre csak megismételni tudom, amit a hozzászólásod előtti válaszomban írtam.

4. Az 1 db női hozzászólás nem reprezentatív arra nézve, hogy hány valós nő van, de az látszik, hogy egy már biztosan. És amit ír, mind tényleg úgy van. Nem csak a nők nem akarnak találkozni, hanem a férfiak sem. Nagyjából meg is értem, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy miért. mert az elbillent szex-kommunikációt személyesen már kevesen akarják vállalni. Aki csak olyat kommunikál, ami vállalható, az nagyjából elég bátor ahhoz is hogy találkozzon.
Az alaphelyzet, miszerint kimondottan szexpartnert keres az ember, csapjunk a lovak közé alapon, ez totál ellentétes minden emberi vonással. Egyik nemű ember sem szereti ha tárgyiasítják, és szégyelli, ha ő magát tárgyiasította. És amíg ez nem változik, addig nem lesznek sikersztorik.

5. Tudom, hogy férfi oldalról sokszor elhangzik, hogy na de mit írhatnék a nőnek a reglapjával kapcsolatban, amikor nincs rajta semmi információ.
Ez igaz. A reglapok 99 százalékán (mindkét nemben) nulla információ van. Viszont én nem általánosságban írtam a nők nevében, hanem csakis a sajátoméban, és nálam háború és béke terjedelmű infók vannak. :-D

A felvetésed, hogy a nők valójában senkit sem keresnek, nyilván így nem lehet igaz, mert vannak nők, akik tényleg találni akarnak, és vannak akik nem, és akkor még mindig tisztázandó, hogy MIT.

Szerintem itt van félreértés. A kérdés, ami ilyen platformon sok férfit foglalkoztat:

Miért olyan rengeteg a nők elvárása?!

Erre éppenséggel tudok válaszolni. Mert a nők vonzalmi szintje a férfiak megismerésével változik. Ahogy megismeri a férfit, úgy lesz számára szexuálisan egyre vonzóbb.
Itt viszont az egész folyamat ki van herélve (hogy stílusosak legyünk :D ). Tök ismeretlenekről kell eldönteni, hogy szexuálisan vonzódunk-e hozzá. És NEM!!! Én nem tudok szexuálisan vonzódni egy puszta farokhoz, vagy pár fotóhoz, úgy, hogy semmit sem tudok az illetőről.

Itt a különbség a férfiak és nők között. A férfiak többsége a nő külsejéhez vonzódik, legalábbis egyalkalmas légyott erejéig. A nőket ez így kevésbé hozza lázba. Ezért aztán próbálják a fantáziáikat elvárásként prezentálni. A belső tulajdonságai nélkül egy férfinek baromi tökéletes külsővel kell rendelkeznie ahhoz, hogy az elég legyen (már akinek, nekem akkor sem elég).
Viszont simán képes vagyok dögösnek, vonzónak látni egy kevésbé jó külsejű férfit, ha megismertem.

Itt a pasikat nemigen lehet megismerni, mert csak szexért jönnek, és úgy gondolják, hogy ahhoz nem kell még a nevük sem. A szaunás találkozók részben azért vannak, hogy egyáltalán legyenek személyes találkozók, ahol tényleg meg lehet ismerkedni. Oké, azt méltányolom, hogy sokan nem szeretnek meztelenül ismerkedni, dehát aki nudista, annak természetes állapot, és én nudistákat keresek. :D
chickcheck#105#10 2023-12-19 11:23:09
phoenix83: 


Nem ördögtől való a gondolat.
Nekem az a gyanúm, hogy mivel a nők úgy szocializálódnak (általában az életben is, onnantól kezdve, hogy elkezd domborodni a pólójuk kislány korukban), hogy a férfiak sorba állnak (megverekednek, stb.) érettük (primitívebb szinten a pináért, magas szinten a női princípiumért), ezért hozzá vannak szokva, hogy semmi mást nem kell tenniük, csak hátradőlve, kávézva "kérik a következőt". Vagyis várhatják királykisasszonyi illúzióikban Mr Tökéletest, és eszük ágában sincs alább adni, mivel olyan nagy a sor, hogy erős a remény, hogy a következő majd Ő lesz (nagy számok törvénye).
Igen, lehet, hogy elég a legkisebb horpadás vagy lepattogzott festék, és máris mehet a kukába, vagy vissza az ALZÁba, mert azonnali cseregarancia van.
A fogyasztói túlkínálat itt is megjelent, tobzódás van, ráadásul fals ön-felértékelés a hatalmas érdeklődésözön miatt, ami aztán visszaforgatódik és még tökéletesebb partnert vizionál.

Namost eljön az idő, amikor a realitás könyörtelenül lesújt és a nő megöregszik, meghízik, elsárkányosodik, Aranka néni (TM) lesz (jajj, remélem, nem jelenik meg! :-D ) stb. stb. és bár a pina miatt (főleg ezen az oldalon) még mindig hosszú a sor, de csak hulladékok állnak benne és sorozatos lesz a csalódás. Mivel azonban a lélek nehezen öregszik, és bár azt már megtapasztalta, hogy a megalkuvás hosszú távon sosem volt kifizetődő, a meg nem talált Mr Tökéletes fantomja viszont még mindig ott kísért, a kétségbeesés (hogy nekem Ő jár!) egyre fokozódik (a nemzetközi helyzettel együtt)...

Aki meg csak rövid távon kielégülni akar, annak meg lehet, hogy ez a nívó túl magas, nem intellektuálizálni akar, hanem dugni, és esetleg feltételezi, hogy az intelligens, filozofáló pasik erre képtelenek, maradnak a hulladékok, de azok meg......
Úgyhogy akkor jön a nyavalygás :)
phoenix83#105#9 2023-12-18 22:08:20
#chickcheck: Értelmes, értékes gondolatok. Nem is csodálom, hogy nem találsz senkit, bár ezen az oldalon szerintem tényleg nem is lehet.

Egy aprósággal egészíteném ki. Igazából csak egy felvetés. Én azon szoktam sokat gondolkozni (nyilván értelmetlenül), hogy vajon tényleg nincs is komoly keresési, ismerkedési szándék a női adatlapok többsége mögött vagy inkább arról van szó valami minden szempontból tökéletes partnert keresnek. Így aki a 20-30 tételes listájukból nem felel meg akárcsak egy pontnak is, azt még válaszra sem méltatják.
phoenix83#105#8 2023-12-18 22:00:50
#pandora: Lehet én értettem félre valamit. Ugye nem azt írtad, hogy mivel előttem volt egy női kommentelő (akiről tegyük fel, hogy tényleg nő és tényleg szeretne találkozni is), hogy akkor igazolva is van a valós női felhasználók markáns jelenléte az oldalon?!


"ha nem érzem azt, hogy hozzám köze van, akkor az egy vaktában szétküldött levél"
Igen, ez is egy általános jelenség az online ismerkedésben (tinderen még inkább gyakori). Nagyon szívesen bemutatok neked (reprezentatív módon) 20-30 női adatlapot (több nem is igazán van). Nagyon ritka, hogy valamelyiken lenne akár 3 mondat is. Nem gond, ez részemről nem elvárás, de kicsit érdekes elvárásnak érzem azt a másik oldalról, hogy én erre valami nagyon eredetit írjak.
Ha ezt egy nő ilyen helyzetben várja, akkor az azt jelenti, hogy ő már az ismerkedés legelső pillanatában azt szeretné, ha becsapnák őt. Gondolom abban megegyezhetünk, hogy néhány szavas bemutatkozásra nem lehet olyat írni első levélnek, ami valóban személyes lesz. Olyat lehet írni, amire a másik elhiszi (mivel el akarja), hogy személyes...
pandora#105#7 2023-12-17 19:06:43
#chickcheck: 

Naszépsorjában :D

1. Igen, meg tudom erősíteni, hogy a kommunikációs képességeiddel és a külsőddel sincs probléma, bár a személyes részvétel nálad is elég...hm... kacifántos. :D
Meg kell jegyeznem, miután engem a pasik agya érdekel hamarabb mint bármelyik másik fele, ezért a kommunikációs képesség és a kitartás felhúzott a tömeg fölé. De nem minden nő én vagyok. Nyilván másoknak más a fontos, feléjük meg azzal lehet domborítani, ami nekik fontos...

2. A szaunákban általában nem ildomos csevegni, viszont két felöntés között, meztelenül a medencében lubickolva nagyon kellemesen el lehet beszélgetni, ezt tanusíthatom. :D :P 
A swingeres szaunákról kevesebbet tudok, de ott valószínűleg több a beszélgetés és kevesebb a szaunázás.  :napersze:  Meg ki tudja. (Jujj, erről jut eszembe, szaunában még sosem...most hogy mondod... ötletet adtál egy lehetséges bakancslistás kihívásra. ;) )

3. Egy technikai titok. Én is, és más nők is néha azt csináljuk, hogy ha kaptunk egy levelet (és nem telefonon vagyunk hanem pc-n), csak a név fölé visszük az egeret, és minden lényeges infót kiír, de nem regisztrálja be hogy megnéztük. Úgyhogy nem tudod hogy megnézett-e.

4. Az 1 db női hozzászólás nem reprezentatív arra nézve, hogy hány valós nő van, de az látszik, hogy egy már biztosan. És amit ír, mind tényleg úgy van. Nem csak a nők nem akarnak találkozni, hanem a férfiak sem. Nagyjából meg is értem, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy miért. mert az elbillent szex-kommunikációt személyesen már kevesen akarják vállalni. Aki csak olyat kommunikál, ami vállalható, az nagyjából elég bátor ahhoz is hogy találkozzon.
Az alaphelyzet, miszerint kimondottan szexpartnert keres az ember, csapjunk a lovak közé alapon, ez totál ellentétes minden emberi vonással. Egyik nemű ember sem szereti ha tárgyiasítják, és szégyelli, ha ő magát tárgyiasította. És amíg ez nem változik, addig nem lesznek sikersztorik.

5. Tudom, hogy férfi oldalról sokszor elhangzik, hogy na de mit írhatnék a nőnek a reglapjával kapcsolatban, amikor nincs rajta semmi információ.
Ez igaz. A reglapok 99 százalékán (mindkét nemben) nulla információ van. Viszont én nem általánosságban írtam a nők nevében, hanem csakis a sajátoméban, és nálam háború és béke terjedelmű infók vannak. :D

chickcheck#105#6 2023-12-16 05:46:21
pandora: 

Azért ugye azt nem gondolod komolyan, hogy az itt megjelenő 1 db női hozzászólás reprezentatív igazolást ad arra vonatkozóan, hogy hány valós nő van az oldalon :-)

Ezenkívül szeretném hangsúlyozni, hogy én szándékosan nem valamiféle kilóg a lóláb controlcé kontrolvé bemutatkozó szöveget írok "normálisan", hanem a női(nek gondolt) reglapon olvasottak alapján (ha van egyáltalán valami érdemi ott), ahhoz kapcsolódóan próbálom felvenni a kapcsolatot, és fogalmazása alapján ezt kinézem az itt felszólaló phoenix tagtársból is. Pont az egyediség miatt, a sablonosság elkerülése, a tömegből kitűnés céljából. 
Tökmindegy. Az eredmény ugyanaz. 
Ha primitív, azabaj, ha kulturált, személyre (személyhez) szóló, azabaj (vagy legalábbis nincs értéke), ha pedig ülve hugyozol, akkor meg buzi-e vagy. Hogy az egész Belga diszkográfiát hozzam :-)


Statisztikai alapú észrevételek, nem egyedi esetek, ne hivatkozzunk egyedi esetekre. 
chickcheck#105#5 2023-12-15 22:56:21
pandora: 

Ja...a swingeres szaunákba offtopic csevegni, mi? :-P
chickcheck#105#4 2023-12-15 22:53:46
pandora:

A témafelvetés jó, nagyon röviden összefoglalva, a magam szemszögéből:

1. Amikor a madár az üveghegy csúcsában megköszörüli a csőrét mondjuk hetente, és mire az elkopik, annyi idő alatt akadok bele egy relatíve gyöngyszemnek látszó nőbe. Nem gondolom, hogy ez az oldal hibája, mert akárhol próbálkoztam valaha, mindenhol ez volt. Talán máshol kevesebb volt a bizonytalanság, ami a reglap mögötti nemeket illeti.

Azt hiszem, meg tudod erősíteni, hogy a kommunikációs képességemmel és az úriemberségemmel nincs gond in vivo sem. Remélem, a külsőmmel sem nagyon. Tehát írok egy egyedinek gondolt igen kulturált levelet, nem túl rövidet, nem is túl kisregényt, próbálom egyedivé tenni valami spontán vicceskedéssel, egyébként azért, mert tényleg ilyen vagyok. Fotó soha nem farokkép, "legrosszabb" esetben valami diszkrétebb naturista fotó, az sem "lényegre törő".

Válaszol: 5 százalék talán. Az 5 százalékról később - az online ismerkedés során - kiderül valami neccesség, például személyiségbeli vagy testalkatbeli csontváz borul ki a szekrényből. Így aztán, lehet cikizni, de nem találkoztam senkivel innen, igaz, nem is vagyok itt életvitelszerűen, csak néha, ha eszembe jut.

Olyan is van (most is van egy ilyen), aki elolvasta, de meg sem nézte a reglapom, hogy ki a bánat ez a figura. Pedig zöld. Ennyire nem érdekli, vagy ennyire túlterhelt a postaládája. Amit megértek, és ide szúrnám be, hogy valószínűleg minden férfi tisztában van ezzel, és azért nem veszi a fáradságot, hogy jó alaposan bemutatkozzon, mert sejti, hogy jó, ha elolvassák a levelét. Irgalmatlan konkurencia van. Nagyon nehéz kitűnni a tömegből, főleg, ha a fürdővízzel kiöntik a gyereket is.
Igen, a stílus más téma és van olyan is, aki nem tud (mit) írni.

Biztos olyan is van sok, aki nem is nő, és azért nem válaszol.
Biztos olyan is van, akinek nem jövök be a látottak-olvasottak alapján.

Akárhogyan is, ilyenkor azzal vigasztalom magam, hogy ezek szerint nincs dolgunk egymással, így ma már nem is bánom.

Néha az az érzésem, hogy a férfiakat az instant pina, a nőket meg a voice command-ra beinduló biovibrátor érdekli csak, az egyéb kategóriák igen kevés számú képviselői pedig elvesznek egymás számára vagy elsétálnak egymás mellett.

2. A fentiekből következően, mást, máshogyan meg nem tudok írni.

Eredmény: nyilvánvaló.
Egy idő után az ember az ún. tanult tehetetlenség állapotába kerül, és rezignáltan legyint.

Szóval, tessék sajnálni kicsit a férfiakat is. :-P
pandora#105#3 2023-12-15 12:03:02
#phoenix83: 
Hogy mennyire van valós női felhasználó az oldalon, azt éppen a hozzászólásod utáni női hozzászólás mutatja.

Szerintem ott lehet a bibi, hogy a férfiak és nők "elbeszélnek" egymás mellett. Az a levél, amit te normálisnak gondolsz, nem biztos hogy a címzett számára is az.
Ahogy írtam is a posztban, a 3-as pont fájdalmasan ki szokott maradni, vagyis bármilyen normális egy levél, ha nem érzem azt, hogy hozzám köze van, akkor az egy vaktában szétküldött levél, amire majdcsak visszaír valaki, test-test jóleszaz-jobbasemminél alapon.

Én nem ilyenre vágyom. :) Ezért hosszan részleteztem a bemutatkozásom, rengeteg fotót tettem fel, és több mint 100 blogposztom van. Aki közös pontokat keres, az talál. Aki nem keres közös pontokat, azt pedig nem én érdeklem, hanem "valaki". Az nekem kevés. :D

Természetesen más nők nevében nem tudok nyilatkozni, de szerintem en block ez a legfőbb probléma. Az emberek elábrándoznak arról hogy de jó lenne "valaki", aztán a megismerkedés részt át akarják ugrani és papásmamást játszani egy vadidegennel, belevetítve a vágyaikat. Vagy eleve alkalmi szexben terveznek egy vadidegennel, ami elképzelve tök izgi, de aztán csalódnak, mert a valóságban meg egy nagy szar. (már bocsi a fogalmazásért)
Azért nincsenek itt sikersztorik, mert az alapszituáció irreális. Amíg ez nem változik, addig nem is lesznek.

Létezik persze kémia első találkozásra, én is megtapasztaltam, itt is. De az baromi ritka. Sokkal gyakoribb, hogy ott áll két idegen, egy rakás elvárással és ígérettel a randin, aztán nem tudnak egymással mit kezdeni.
Ennél ezerszer jobb semmit sem ígérni, semmilyen szexről nem beszélni, csak elmenni szaunázni együtt. :D
present-simple#105#2 2023-12-15 03:13:07
Kedves Pandi, kb. 2 hónapja vagyok itt. Rengeteg levelet kaptam eddig. Az általam érdekesnek talált figurákat megjelöltem. Találkozásig nem jutottunk, levélben ismerkedtünk. Először volt 4, ez lecsökkent egyetlen egyre. Aki megírta nekem a tökéletes kapcsolatfelvevő levelet édes arcfotóval, és később is kedves, udvarias volt. Célratörő is, találkozni akart. Ez a találkozó halasztódott, mert beteg lett, kért egy újat, amiben meg is állapodtunk. A tegnap este volt az, vagyis csütörtök. Szabaddá tettem magam, készültem testben, lélekben.
Szerda este még egyetlen betűt sem írt a másnapi találkáról, aminek a részletei még nem voltak kidolgozva, tehát további egyeztetést igényelt. Be kellett látnom, hogy az előzmények ellenére 'semmibe lettem véve'. Annyira sem méltatott, hogy elmondja, közbejött vmi, vagy meggondolta magát. Meglepő. Mindenesetre most már nincs senki az érdekel listámon. Ez a kéthavi mérlegem :)
Miért mondtam ezt el? Azzal is járhatsz így, aki minden szűrődön átmegy.
Más. Megfigyelésem szerint a férfiak bátorítást igényelnek. Rettegnek a felsüléstől. Tudom, hogy mindenkit elkedvetlenítenek az elutasítások, vagy hogy nem érkezik válasz a levelére (ami szintúgy nemet jelent), de ők különösen rosszul viselik.
Tehát a 'volna-e kedved ismerkedni egy nagyjából ilyen paraméterű férfival?' jellegű levél afféle tapogatózás, hogy érdemes-e jobban megnyílnia. Nem biztos, hogy ez bunkóság. Ha pl. azt feleled 'kíváncsian hallgatlak', lehet, hogy rendesebb embert ismersz meg, mint pl.egy sima beszédű, lélektelen manipulátort. Vagy egy egyalkalmas trófea vadászt.
Talán hiba túl szigorú szűrőt beállítani. Az ember a profil mögött úgyis más.

phoenix83#105#1 2023-12-15 00:01:55
Kedves Pandora!

Remélem nem veszed rossz néven, de nem gondolom, hogy a rossz példák kiemelése bármilyen módon alátámasztja azt, hogy miért fordul elő az rendszeresen, hogy a normálisan, értelmesen megfogalmazott levelek jelentős részére sem érkezik válasz a nők részéről.

Persze lehet, hogy annyira egyszerű a magyarázat, hogy nincs is igazán valós női felhasználó ezen az oldalon. :)

Nagyon szívesen mellékelek általam írt leveleket, amik (saját megítélésem szerint) bőven eleget tesznek az általad megfogalmazott kritériumoknak, mégsem érkezett rájuk válasz. Elutasító sem.


Ajánlott szobák
#bdsm_szoba3620BDSM - extrém szexualitás

#bepo2000100Különösen perverz
Ajánlott szobák
#biszex_szoba94131Biszexuális vagy, be kell lépned!
Ajánlott szobák
#centrum_szoba710Belvárosi szexmentes csevegő

#maszti_szoba410Eropolis hivatalos maszti szobája
Ajánlott szobák
#homo_szoba5030Meleg férfiak egymás között

#zso06200wc-d lennék Dunántúli bi/meleg pervi ffiak
Ajánlott szobák
#hetero_szoba4840Heteroszexuális vadászterület

#cuckoldgirl100NAGYFARKÚ PASIKNAK ( MIN. 20 CM )
Ajánlott szobák
#profi_csajok910Türelmi zónás csajok várnak

#profi_pasik200Türelmi zónás pasik várnak
Ajánlott szobák
#transz_szoba2011Transzszexuális csevegő

#cdfatime100GANGBANG








A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.